HORLAMADAN KURTARACAK PRATİK ÇÖZÜM!!

Horlamadan kurtaracak 7 pratik bilgi!



  • UYKU ÖNCESİ AĞIR YEMEKTEN UZAK DURUN!
 yemek yemeyin ile ilgili görsel sonucu
Uykudan  önce tüketilen ağır yemekler ve içkiden uzak durun. Yatmadan en az 3/4 saat önce ağır yemek yemeği bırakın. Uyku öncesine yakın yenen yemek boğaz kaslarının normalden daha fazla gevşemesine bu da horlamaya yol açar.


  • MUTLAKA SPOR YAPIN
 spor yapın ile ilgili görsel sonucu
Sportif bir yaşam biçimi tercih edin ve fazla kilolarınız varsa uygun bir diyet yardımı ile kilo verin.


  • YATIŞ POZİSYONUNUZU DEĞİŞTİRİN

yatış pozisyonunu değiştir ile ilgili görsel sonucuAğır horlama probleminiz yoksa yatış pozisyonunuzu değiştirmeyi deneyin. Dil geri düştüğü ve hava yollarının üzerine baskı yaptığı için bu yatış pozisyonu horlamaya yol açabilir. Yüzüstü veya yan yatarak uyumak tercih edilebilir.


  • TENİS TOPU TEDAVİSİNİ DENEYİN
  • pinpon topu dikmek ile ilgili görsel sonucu
Tenis topu tedavisine şans verin. İçinde tenis topu olan bir bel çantası takın ve sırtınızın boşluğuna getirin ya da katlanmış bir çift çorap da işinizi görebilir. Bu yöntemle her sırtüstü döndüğünüzde rahatsız olup yan yatarsınız.


  • YATAK ODANIZI MUTLAKA HAVALANDIRIN
 yatak odanızı havalandırın ile ilgili görsel sonucu
Yatak odanızda temiz hava akışı olduğundan emin olun. Oda sıcak ve kuruysa burun geçitleri uyku sırasında tıkanır ve bu genellikle horlamaya yol açar. Pencerelerinizi açık tutun ve gerekirse genzinizi nemli tutmak için nemlendirici kullanın.


  • BAŞINIZI YÜKSEKTE TUTAN YASTIK TERCİH EDİN!
yüksek yastıkta yatmak ile ilgili görsel sonucu
Başınızı yüksekte tutacak ve horlamayı önleyecek bir horlama yastığı kullanmayı tercih edebilirsiniz.


  • SİGARADAN UZAK DURUN
 sigaradan uzak durun ile ilgili görsel sonucu
Eğer sigara kullanıyorsanız, sigarayı bırakın.

Bu blogdaki popüler yayınlar

DİŞ ETLERİNİZ ÇEKİLİYOR MU?İŞTE BİTKİSEL ÇÖZÜMÜ

İNSÜLİNİ NASIL KONTROL ETMELİ?